Valimiz Sayın Ali ÇELİK, protokol üyeleri ve İl Millî Eğitim Müdürümüz Hasan BAŞYİĞİT'in katılımlarıyla, Domaniç'te Çukurca Şehit Veli Selçuk İlk ve Ortaokulunda kurulan Fen, Teknoloji, Mühendislik, Matematik (FeTeMM) sınıfının açılışı yapıldı.
Domaniç Kaymakamlığı, Çukurca Belediyesi ile Tekfen Vakfı'nın katkılarıyla kurulan FeTeMM sınıfının açılışında Vali Ali ÇELİK'e Domaniç Kaymakamı Muhammed Enes İPEK, İl Genel Meclisi Başkanı Musa YILMAZ, İl Millî Eğitim Müdürümüz Hasan BAŞYİĞİT, Domaniç Belediye Başkanı Sahvet ERTÜRK, Çukurca Belediye Başkanı Emin TAŞGIN ile protokol üyeleri eşlik etti.
Açılışın ardından FeTeMM sınıfını gezen Vali Ali ÇELİK, öğrencilerin deneylerini inceleyerek bilgiler aldı.
Öğrencilerin nitelikli imkânlarla buluşturulmasından duyduğu memnuniyeti ifade eden ve bu tarz çalışmaların artması temennisinde bulunan Vali ÇELİK, emeği geçenlere teşekkür etti. Vali ÇELİK "Geleceğimiz; araştıran, üreten, yaratıcı, çok yönlü, iyi yetişmiş çocuklarımızla güzelleşecek. Fen, Teknoloji, Mühendislik, Matematik (FeTeMM) sınıfının kurulmasında emeği geçen herkesi yürekten kutluyor, destekleri için teşekkür ediyorum." dedi.
Öğrencilerden deneyleri hakkında bilgiler alan Vali Ali ÇELİK, sorgulayan, araştıran ve üreten öğrenci olmalarını istedi.
DERSTE ÖĞRENCİLERİ DİNLEDİ
Matematik dersine de katılan Vali Ali ÇELİK, öğrencilerle hedeflerine dair sohbet etti; tavsiyelerde bulundu.
Öğrencilerden kendilerine inanmalarını ve güvenmelerini isteyen Vali Ali ÇELİK, planlı ve gayretli çalışmanın başarıyı getireceğini söyledi.
"ÇOCUKLARIMIZIN MOTİVASYONUNU ARTIRMALIYIZ"
Vali Ali ÇELİK son olarak öğretmenlerle bir araya geldi. Okulun ve öğrencilerin durumu hakkında bilgiler alan Vali Çelik, "Çocuklarla temas etmek, onlarla iletişim kurmak mesleğinizin en temel gerçekliği. Çocuklarla temas kurmak sadece dersten ibaret değil, onların hayatlarıyla bir bütün olarak bakmalısınız. Çocuklarımızın motivasyonunu artırmalıyız. Öğretmenlerimizin bu alana muhakkak temas etmesi gerekiyor. Onların dünyasına temas edebilirsek motive edebiliriz. Bilgi öğretme süreci hızlı işler ama davranış ve ahlak kısmı gerçekten zor. Eğitim-öğretim bir bütün. Yalnızca akademik başarıya odaklanmamalıyız; çocuklarımıza davranış alışkanlığı kazandırmak da eğitimin temel dinamiği" dedi.